بیمه پایه و بیمه تکمیلی

بیمه های پایه و بیمه های تکمیلی طرف قرارداد با آزمایشگاه ظریفی

امروزه با بالا رفتن هزینه‌های آزمایشگاهی ، پیدا کردن یک بیمه پایه و بیمه تکمیلی مناسب راه حل موئثری جهت کنترل هزینه‌های آزمایشگاهی می باشد ، که با شناخت گزینه های موثر برای این منظور و نیز لزوم خرید بیمه نامه مناسب ، در انتخاب و شناسایی بهترین بیمه پایه و تکمیلی موثر و دارای اهمیت زیادی است .

بیمه

بیمه های پایه و بیمه های تکمیلی طرف قرارداد

بیمه پایه در واقع پوشش برخی از هزینه‌های درمانی پایه توسط دولت است.

بیمه پایه چیست ؟

بیمه پایه به واقع جهت پوشش برخی از هزینه‌های درمانی پایه توسط دولت می باشد . شهروندان هر کشور با توجه به سیاست‌های بهداشتی و درمانی آن کشور ، تا حدی تحت پوشش بیمه پایه قرار می‌گیرند. این بیمه‌ها یک سری خدمات اولیه درمانی را به بیمه شدگان خود ارائه می‌دهند .

بیمه‌های پایه مختلف هر کدام سقف تعهدات متفاوتی برای هزینه‌های درمانی دارند.

برای استفاده از خدمات این بیمه‌ها دو روش وجود دارد .

  1. شما می‌توانید به مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه‌گر پایه خود مراجعه کنید . در این صورت بر اساس سقف تعهد مشخص شده ، از هزینه درمان شما کم می‌شود.
  2. شما به مراکز درمانی که طرف قرارداد بیمه شما نیست مراجعه کنید و پس از پرداخت هزینه‌ به همراه دفترچه درمانی و صورت حساب‌های پرداختی به بیمه خود مراجعه کرده و مبلغ تحت پوشش را از بیمه دریافت کنید.

آزمایشگاه ظریفی با بیمه های پایه ذیل طرف قرارداد می باشد و شما می توانید از سقف هزینه بیمه ای خود استفاده نمایید .

بیمه های پایه طرف قرارداد با آزمایشگاه ظریفی

بیمه تکمیلی درمان برای جبران خسارت های درمان توسط شرکتهای بیمه گر ارائه می شود .

بیمه تکمیلی چیست ؟

همان طور که می‌دانید در حال حاضر هزینه‌های درمان بسیار سنگین شده و بسیاری از خانواده‌ها توان پرداخت آن را ندارند . به خصوص در مورد برخی از بیماری‌های پیشرفته و پر هزینه. اما یک راه حل برای این مشکل وجود دارد و آن هم بیمه تکمیلی است .

بیمه تکمیلی درمان در واقع بیمه ای می باشد که توسط شرکت های بیمه گر خصوصی و دولتی برای جبران خسارت های درمان ارائه به بیمه گزار ارائه می شود. به واقع ، بهتر است که بگوییم بیمه تکمیلی یکی از بیمه هایی میباشد که در زمان بیماری برای جبران خسارت مربوطه به بیمار جهت درمان به بیمه شدگان کمک می نماید .

برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی باید توجه داشته باشید که چه مقدار سقف دارید و نحوه پرداخت هزینه های شما به چه صورت می باشد . دو روش پرداخت هزینه برای شما وجود دارد.

  1. شما می‌توانید به مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه‌گر تکمیلی خود مراجعه کنید . در این صورت بر اساس سقف تعهد مشخص شده ، از هزینه درمان شما کم می‌شود و الباقی مبلغ را پرداخت می نمایید .
  2. شما به مراکز درمانی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی شما نیست مراجعه کنید و پس از پرداخت هزینه‌ به همراه صورت حساب‌های پرداختی به بیمه تکمیلی خود مراجعه کرده و مبلغ تحت پوشش را از بیمه دریافت کنید.

آزمایشگاه ظریفی با بیمه های تکمیلی زیل طرف قرارداد می باشد و شما می توانید از سقف هزینه بیمه ای خود جهت امور آزمایشگاهی در مرکز آزمایشگاه ظریفی استفاده نمایید .

بیمه های تکمیلی طرف قرارداد با آزمایشگاه ظریفی

سازمان ها ، موسسات و بانکهای طرف قرارداد با آزمایشگاه ظریفی

بانکها، سازمانها و موسسات

امروزه با بالا رفتن هزینه‌های آزمایشگاهی ، مدیران بانکها و سازمانها اقدام به عقد قرارداد با بعضی از مراکز مورد تایید ، مناسب و با سابقه می کنند جهت همکاری و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و با هزینه کمتر برای پرسنل خود . بدین ترتیب آزمایشگاه ظریفی با سابقه مناسب و ارائه خدمات بسیار مناسب شهره می باشد . بدین جهت اکثر ارگانها ، سازمانها و بانکها اقدام به عقد قرارداد همکاری جهت رفاه حال پرسنل با آزمایشگاه ظریفی نموده اند .

موسسات ، سازمانها و بانکهای طرف قرارداد بر اساس قرارداد منعقد شده سقف های متفاوت هزینه ای را جهت امور آزمایشگاهی برای زمان خاص در نظر گرفته اند که شما مراجعین می توانید با پرسش از بخش پذیرش از آین سقف ها کسب اطلاع کنید .

در لیست زیل این لیست را می توانید رویت نمایید .

بانکها، سازمان ها و موسسات طرف قرارداد با آزمایشگاه ظریفی


کلیه حقوق این سایت متعلق به آزمایشگاه ظریفی می باشد . Design By HAMID MALEKI
Call Now Button
Verified by MonsterInsights